Volg de Jongerenwerkersopleiding in combinatie met een traineeship bij de HGJB

Voor de periode september 2022 t/m juni 2024 zoekt de HGJB trainees voor het Traineeship ‘Overtuigend Jong’. Per september 2022 start de vijfde lichting trainees. Dit traineeship is opgezet door CHE, de HGJB, de Wittenberg en het Evangelisch College. Samen met andere studenten vorm je gedurende twee jaar een innovatief team. Je gaat aan de slag bij jeugdwerkorganisatie HGJB, je volgt de Jongerenwerkersopleiding via het Evangelisch College of een bachelor aan de Christelijke Hogeschool Ede en je woont bij voorkeur op de Wittenberg.

Jij:

• hebt passie voor het werken met en voor kinderen, tieners en jongeren en kerkelijke gemeenten;
  • staat sterk in je schoenen en houdt van een uitdaging;
  • hebt een hands-on mentaliteit;
  • bent enthousiast en proactief, vol met bruisende ideeën;
  • vindt de ontwikkeling van je persoonlijke identiteit en karakter belangrijk;
  • volgt de Jongerenwerkersopleiding via Evangelisch College of je volgt een bachelor  aan de CHE (bijv. Theologie, Journalistiek & Communicatie, HRM, ICT of Bedrijfskunde);
  • bent 20 uur per week beschikbaar voor de HGJB;
  • bent zelfstandig, maar kunt ook uitstekend samenwerken binnen een team;
  • hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • bent bij voorkeur bereid om actief deel te nemen aan de leefgemeenschap van de Wittenberg;
  • hebt commitment voor een periode van 2 jaar;
  • bent (doop)lid van de Protestantse Kerk in Nederland en je weet je verbonden met de achterban van de HGJB.

HGJB biedt:

• een inspirerende leer-, woon- en werkomgeving in de praktijk;
  • vergoeding van het collegegeld;
  • kost en inwoning (met een eigen kamer op de Wittenberg);
  • maandelijks € 200,00 zakgeld;
  • een team van veelzijdige en ambitieuze trainees;
  • het opdoen van relevante werkervaring / goede vulling van je cv
  • professionele begeleiding en coaching.

Ben je geïnteresseerd en wil je meer informatie? Neem dan contact op met Mirjam Kwakernaak via mail: mkwakernaak@hgjb.nl of telefoon: 030-2285402.

Spreekt een traineeship bij de HGJB je aan en wil je bijdragen aan hun missie en visie? Overtuig de HGJB dan met je sollicitatiebrief en CV en stuur deze voor 1 maart a.s. naar het bovenstaande e-mailadres.