Terugblik boekpresentatie ‘Door Christus aangesproken’

Op vrijdagmiddag 26 april 2019 werd in het EC-Onderwijscentrum in Zwijndrecht het boek ‘Door Christus aangesproken: Een ontmoeting met de Vroege Kerk’ gepresenteerd met een mini-symposium.

Verslag
Het Reformatorisch Dagblad schreef twee lezenswaardige artikelen over deze boekpresentatie:

Boek
Het boek ‘Door Christus aangesproken’ is tot stand gekomen door een bijzondere samenwerking tussen het Evangelisch College en Stichting Bijbeluitleg Vroege Kerk en bevat diverse artikelen van negen deskundigen op het gebied van het Vroege Christendom. Bedoeld voor een breed publiek werden de hoofdstukken oorspronkelijk als artikel gepubliceerd in het e-magazine Marturia (een uitgave van het Evangelisch College). Ter gelegenheid van het 10-jarig jubileum van Marturia zijn deze artikelen nu in boekvorm gepubliceerd.

Het boek is vanaf heden verkrijgbaar en o.a. te bestellen in de webshop van het Evangelisch College.

Bestel boek in webshop

Online cursus

Daarnaast bieden we een online cursus aan: Ontdek de Vroege Kerk. Bestel je het boek i.c.m. de online cursus, dan ontvang je korting!

Bestel online cursus

Foto’s