EC digitaal aanwezig bij Pinksterconferentie Opwekking

Helaas dit jaar geen Opwekking in Biddinghuizen, maar een digitale Pinksterconferentie dit keer. Ook wij zijn online vertegenwoordigd: we zijn mission partner en dagsponsor van het seminarprogramma. Daarnaast zijn er een aantal (oud-)studenten/docenten die tijdens de digitale conferentie zullen spreken.

Nelinda Troost

Op zaterdagochtend om 10:00 uur spreekt Nelinda Troost tijdens de samenkomst van het hoofdprogramma. Nelinda is service pastor in Mozaiek0318 en tevens student bij ons aan de Sprekersroute.

Arjan Zantingh

Op zondagmiddag om 16:30 uur verzorgt Arjan Zantingh, alumnus van de Opleiding Theologie, het leiderschapsseminar: ‘De tweecomponentenkerk, bouwen aan een kerk van én-én’ tijdens de Digitale Pinksterconferentie.

Hans Alblas

Op maandagmiddag om 13:00 uur verzorgt Hans Alblas via Groot Nieuws Radio het seminar ‘Samenwerken met Gods Geest’. Hans is docent bij de ETS-Bijbelcursus en projectleider van het Studietraject ‘Gods Koninkrijk en de Heilige Geest’.